Ondersteuning en begeleiding vanaf je werkplek
Bovenstaande quote komt letterlijk van een klant. Professionals in de zorg besteden doorgaans veel tijd aan administratieve zaken die gepaard gaan met het leveren van die zorg. Verslaglegging en rapportage is belangrijk om op tijd de juiste voortgang en opvolging te kunnen doen, zeker als het werk wordt gedeeld of overgedragen.
Samen met onze relaties hebben we Octopus zo ingericht dat het een optimale ondersteuning geeft op het gebied van een aantal onderwerpen: timemanagement, contractbeheer, meldingen en klachten. Het gehele proces administratieve proces in de zorg kunnen we efficiënt ondersteunen met Octopus.
Functionaliteiten voor de zorg
Termijnbewaking en procesbewaking
Verslaglegging en status
Rapportages en dashboards
Werken aan 1 dossier met meerdere collega's
Taakverdeling en autorisatie
Overzicht en inzicht
Functionaliteiten voor de zorg
Termijnbewaking en procesbewaking
Verslaglegging en status
Rapportages en dashboards
Werken aan 1 dossier met meerdere collega's
Taakverdeling en autorisatie
Overzicht en inzicht
Onze diensten
Training
We verzorgen trainingen voor nieuwe en bestaande gebruikers.
Consultancy
Nieuwe klanten helpen we het optimaliseren van bestaande en nieuwe processen of werkwijzen.
Functioneel beheer
Onze functioneeel beheerders kunnen gedetacheerd worden binnen organisaties
Advisering
We helpen en adviseren in optimalisatie van werkwijzen vanuit onze jarenlange ervaring.
Klantenpanels
Onze klanten komen samen met ons bij elkaar om ervaringen en kennis te delen.
Frequent klantbezoek
Op frequente basis gaan we lang bij onze klanten voor evaluatie en het bespreken van nieuwe kansen.
Octopus voor organisaties in de zorg
Omdat zorg niet alleen binnen de normale werkweken van 40 uur wordt geleverd, betekent dit vaak dat meerdere zorgverleners betrokken zijn bij 1 specifieke cliënt. Interne overdracht en feedback van hetgeen heeft plaatsgevonden moet dus beschikbaar zijn op 1 centrale plek. Het is dan belangrijk om een eenduidige werkmethode na te streven.
Octopus kan hierin helpen omdat de cloud oplossing overal te bereiken is. Daardoor blijven documenten en andere informatie uniek. Door de logging op wijzigingen of aanvullingen is altijd terug te zien wie wat heeft aangepast of toegevoegd.
De termijnbewaking in Octopus ontzorgt de medewerkers omdat precies wordt aangegeven wanneer een nieuwe of opvolgende taak moet worden gerealiseerd.
Case Jeugdstem
Jeugdstem (voorheen AKJ) had tot het in gebruik nemen van Octopus een registratiesysteem wat lastig te beheren was. De code waarop het systeem gebouwd was, was niet altijd te doorgronden en doorontwikkeling daardoor kostbaar. Doorontwikkeling was wenselijk omdat het registreren gemakkelijk en efficiënt moet gaan. Uiteraard is het voor de cliënt nuttig dat alle informatie geordend en overzichtelijk bij elkaar gebracht kan worden aangezien dit ten goede komt van de kerntaken van zorgverleners.
We werken o.a. voor en samen met
Kom met ons in contact!
Heb je vragen of wil je meer weten over Octopus? Of je nu een demo wilt inplannen of een specifieke vraag hebt, wij helpen je graag verder. Neem gerust contact met ons op!