Deze organisaties hebben hun processen en workflows op orde met Octopus
Processen ingericht op basis van best practices uit de praktijk
Processen in Octopus zijn opgebouwd op basis van best practices uit de praktijk, verzameld over 25 jaar. Dankzij deze rijke ervaring hebben we standaardprocessen uitgerold die eenvoudig gebruikt kunnen worden binnen jouw organisatie. Doordat we op deze best practices kunnen voortbouwen, kunnen we deze processen snel implementeren voor onze klanten. We passen deze processen eenvoudig aan jouw wensen aan, zodat ze volledig voldoen aan de specifieke behoeften van jouw organisatie
Ontdek hier alle processen die met Octopus behandeld kunnen worden. Indien een proces niet in onze lijst voorkomt, kunnen wij ook klantspecifieke processen op maat inrichten. Klik hier om meer te lezen over klantspecifieke processen.
Klantspecifieke processen
Jouw eigen proces in Octopus
Staat jouw gewenste proces niet tussen de lijst? Ook dan kunnen we je helpen. Octopus is namelijk in te richten voor elk denkbaar proces. Wanneer je een specifiek proces wilt inrichten in Octopus, stemmen we de aanpak af op jouw behoeften. Zo kan jouw organisatie profiteren van een proces dat écht werkt.
Uitgelichte case: CZ
Een proces om de afdeling Fraude eenvoudig samen te laten werken in dossiers
Sinds dit jaar werkt zorgverzekeraar CZ in Octopus met het proces voor fraudezaken. Deze hebben we speciaal voor onze klant in samenspraak ingericht. De manier van werken is nu gecentraliseerd, geoptimaliseerd én klantspecifiek zodat de medewerkers van CZ blijven werken zoals ze gewend zijn.
De fraudezaken hebben betrekking op de interne- en externe organisatie. En voor de verschillende doeleinden en labels worden documenten efficiënt gecreëerd en opgeslagen. Octopus maakt het voor de afdeling Fraude eenvoudig om samen te werken in dossiers. Termijnbewaking en notificaties dragen ertoe bij dat alle taken in de juiste volgorde en op tijd worden afgewerkt. Later dit jaar gaan we ons buigen over de processen van de afdeling Juridische Zaken.
Ben je benieuwd hoe Octopus jouw organisatie kan helpen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Uitgelichte case: CZ
Een proces om de afdeling Fraude eenvoudig samen te laten werken in dossiers
Sinds dit jaar werkt zorgverzekeraar CZ in Octopus met het proces voor fraudezaken. Deze hebben we speciaal voor onze klant in samenspraak ingericht. De manier van werken is nu gecentraliseerd, geoptimaliseerd én klantspecifiek zodat de medewerkers van CZ blijven werken zoals ze gewend zijn.
De fraudezaken hebben betrekking op de interne- en externe organisatie. En voor de verschillende doeleinden en labels worden documenten efficiënt gecreëerd en opgeslagen. Octopus maakt het voor de afdeling Fraude eenvoudig om samen te werken in dossiers. Termijnbewaking en notificaties dragen ertoe bij dat alle taken in de juiste volgorde en op tijd worden afgewerkt. Later dit jaar gaan we ons buigen over de processen van de afdeling Juridische Zaken.
Ben je benieuwd hoe Octopus jouw organisatie kan helpen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Mis geen belangrijke trends en ontwikkelingen
Wil jij altijd als eerste op de hoogte zijn van (nieuwe) functionaliteiten binnen Octopus, (AI) trends en de laatste ontwikkelingen? Ontvang uitnodigingen voor exclusieve webinars, ontdek interessante cases en krijg waardevolle inzichten direct in je inbox. Meld je nu aan!