AI, onze visie over toepassingen in procesbewerking
De wereld ontwikkeld zich razendsnel op technologische gebied. Nieuwe mogelijkheden dienen zich aan en met name op het gebied van kunstmatige intelligentie. En wij zien dit als een nieuw aanbod van toepassingen en zijn erg geïnteresseerd in de mogelijkheden die passen bij Octopus en de dienstverlening van onze klanten.
AI biedt nu al veel mogelijkheden en toepassingen. Wat betekent dat voor jou?
Wij zien veel mogelijkheden voor toepassingen in AI. We willen vooruitstreven, nieuwsgierig en vindingrijk zijn op het gebied van AI. Natuurlijk zal ook Octopus verrijkt worden om ondersteuning te kunnen bieden aan onze gebruikers. We ontdekken graag de kansen die AI te bieden heeft met onze relaties, zoals we gewend zijn te werken. En niets is ons te gek als we uitgedaagd worden. We gaan graag hierover in gesprek.
We zijn nieuwsgierig naar de mogelijkheden o.a. op het gebied van:
Hulp in het vinden van info
Jurisprudentie
Vergelijken van eerdere beslissingen
Geautomatiseerde behandeling van zaken
We experimenteren met AI en onderzoeken ook de risico's:
Automatisering van repetitieve taken
-
RPA (Robotic Process Automation): AI-gebaseerde automatiseringssystemen kunnen routinetaken automatiseren, zoals het verwerken van facturen, boekhouding en klantadministratie. Dit verhoogt de efficiëntie en verlaagt de foutenmarge. Denk hierbij ook aan geautomatiseerde zaakbehandeling.
-
Documentverwerking: AI-modellen kunnen automatisch documenten scannen, analyseren en interpreteren. Dit wordt bijvoorbeeld gebruikt bij het verwerken van juridische documenten, contracten en verzekeringsclaims.
Dienstverlening en klant- of burgerinteractie
-
Toegankelijke dienstverlening: AI kan helpen bij het verbeteren van toegankelijkheid door bijvoorbeeld spraakherkenning, vertaling en tekst-naar-spraak technologieën voor burgers met een handicap.
-
Interessant voor: Onze klanten voor interactie met niet-Nederlandstaligen vanuit onze klanten.
Beleidsvorming en besluitondersteuning
-
Data-analyse voor beleid: AI kan grote hoeveelheden gegevens uit verschillende bronnen analyseren en inzichten verschaffen die overheden helpen bij het formuleren van beter onderbouwd beleid. Dit wordt bijvoorbeeld gebruikt bij het identificeren van trends in de gezondheidszorg, criminaliteit of het milieu.
Op korte termijn zullen we de eerste pilots gaan testen in de praktijk. We trekken hierin samen op met vooruitstrevende klanten die kunstmatige intelligentie net als wij omarmen!
Al 25 jaar partner van overheden, semi-overheden en zorginstellingen
Al meer dan 25 jaar zijn wij partner van diverse organisaties. Onze klanten blijven trouw aan Octopus omdat we de behoefte begrijpen en hun taal spreken. We zijn ontstaan vanuit de markt en ontwikkelen ons door in samenwerking met ons klanten. We luisteren, begrijpen en komen met echte oplossingen waarom gevraagd wordt. Daarom is Octopus enig in zijn soort. We helpen je graag!
Kom met ons in contact!
Heb je vragen of wil je meer weten over Octopus? Of je nu een demo wilt inplannen of een specifieke vraag hebt, wij helpen je graag verder. Neem gerust contact met ons op!